mandag den 12. marts 2012

Hjemmelavet Müsli

Eller... hjemmeblandet er måske mere rigtigt at kalde det, for det er jo ikke den store kogekunst at blande sig en lækker müsli.

A38 med müsli og en café latte - så starter dagen godt!

Müslien skal opbevares i en lufttæt beholder for ikke at blive kedelig

I bund og grund kan man bare blande de ting, som man tænker vil være gode i en müsli.
Jeg tog på indkøb i øko-afdelingen og fik fat i en masse spændende ting, som jeg ikke kendte i forvejen. Fx quinoa-flakes.
Her kan du se, hvad min müsli er blandet af:

Ristede hasselnøddekerner
Grovvalsede speltflager
Quinoa-flakes
Spelt-pops
Finvalsede havregryn
Tørrede tranebær
Hakkede, tørrede dadler

God morgen :-)

2 kommentarer :

  1. Hold op det ser lækkert ud, måske man skulle prøve en dag ;o)

    SvarSlet
  2. Tak Ann :).
    Og hvad skuer mit øje?
    Nu virker linkwithin endelig for mig. Hurra!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...