søndag den 22. april 2012

Hjemmelavet pizza

Jeg er ret heldig.
Hjemme hos mig bor nemlig verdens bedste pizzabager!


Ovnen har vist nok også en lille andel i succes'en.
Asbjørn var godt nok noget skeptisk da jeg for fire år siden insisterede på at vores nye komfur skulle være et SMEGkomfur med pizzafunktion. Men han har siden overgivet sig. Og har udviklet sig til at være... ja... verdens bedste pizzabager! Hvor heldig kan man være?

Gårsdagens pizza var med cherrytomater, gorgonzola, parmaskine, frisk mozzarella og rucola.

8 kommentarer :

  1. Hvor ser den lækker ud. Heldige dig. Det er også en af yndlingsspiserne herhjemme..:-)
    Kh V

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ikke så dårligt :). Vi var så heldige, at der også var rester, så vi kunne riste pizzaslize's til frokost i går.
      Kh maj

      Slet
  2. Ej hvor ser de bare lækre ud :) min mund løber helt i vand. Må ud og have en gulerodsbolle i stedet

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Jeg håber at gulerodsbollen klarede lækkersulten, selvom det ikke HELT er det samme ;o)
      . Kh maj

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Uhm, hvor ser det godt ud! Jeg er misundelig ;-)

    SvarSlet
  5. Mums det ser lækkert ud. Vil også gerne have pizzafunktion på mit komfur.

    SvarSlet
  6. Hehe ja, jeg kan klart anbefale pizzafunktion. Selvom resten af komfuret nu ikke imponerer (ud over at det er pænt, men det er på en måde lidt en biting, hvis funktionaliteten ikke er i top).

    Og hummelshøj - ja, den her pizza er klart værd at være misundelig på ;-) !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...