torsdag den 14. juni 2012

Retrobytte?


Jeg bliver så misundelig, når jeg ser billeder af jer andres store, lækre stofsamlinger!
Mit "lager" er meget beskedent!
Men jeg tænker på, at der måske er nogen, der har lyst til at bytte?
Så kan vi hjælpe hinanden med at få lidt nyt på lager.

Jeg har lavet 4 bunker med stofstykker i forskellige størrelser,
og min tanke er, at vi bytter bunke for bunke 
(så tid og penge ikke bliver ædt op i porto og posthusture).

Små bunker:
Egnet til lommer, patchwork, applikationer og detaljer.
Lille 1: lyserød top (6 stykker af ca 22x30 cm)
Lille 2: gul top (6 stykker ca 22x30 cm)

Lille 1. Lapperne angiver mål
Lille 2. Lapperne angiver mål

Mellem bunke:
Egnet til ærmer, lommer, små tasker, mv.
6 stykker stof af ca 30x50 cm

Mellem. Lapperne angiver mål.

Stor bunke:
Egnet til kjoler, bukser, puder mv.
7 stykker af ca 60x120 cm.

Stor. Stofstykkerne er ca 60x120 cm
Hvis du har noget du har lyst til at bytte med,
så skriv en kommentar eller send mig en mail.

Jeg mangler især stoffer i "tøsefarver"
og blå og grønne nuancer.
Men jeg er åben for forslag :-).

Jeg håber, at der er nogen der har lyst til at være med :-)!

♥ maj

2 kommentarer :

  1. Så er mellem og stor pakke reserveret :).

    SvarSlet
  2. Så er alt stof pakket og afsendt :).
    Glæder mig rigtig meget til at modtage de fine stoffer jeg har byttet mig til!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...