tirsdag den 26. juni 2012

Catrineholm stof


Jeg nåede desværre ikke med på Catrineholm-bølgen før markedet var støvsuget 
og prisen faret mod skyerne.
Jeg synes ellers, at det er smukt, smukt,
 og har gode minder om det fra min mors køkken. 
Min mor har arvet sit Catrineholm efter min mormor.
Nu faldt jeg så lige over forskellige tekstilvarer med Catrineholm tryk på etsy. 
Jeg synes, de er fantastiske.

Se lige de her farver også:



Også som viskestykker:


Tingene kan købes hos During Quiet Time på etsy.

♥ maj



5 kommentarer :

  1. Det er virkelig smukt. Elsker også Catrineholm, men har desværre kun haft råd til en lille skål, købt til ågerpris på et københavnsk marked. ;-)

    Tak for tip - det skal tjekkes! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak.
      Jamen det er forfærdelig smukt!
      Hvorfor er det, alle vi skøre kvinder står på nakken af hinanden for at få fat i de samme ting???

      Slet
  2. Ej, hvor er det fint, har godt luret den grå med det gule tryk, det er vildt fedt! Ha en dejlig aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig fint.
      Jeg er helt vild med stregen.

      Slet
  3. Smukt, jeg må også nøjes med at nyde hos andre, men vi kan jo heller ikke det hele.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...