onsdag den 1. oktober 2014

Min første 'rigtige' artikel :-)


Jeg er en lille smule bitter i dag.
I morges skulle jeg have siddet på et fly til Venedig,
hvor jeg skulle opleve den årlige arkitekturbiennale sammen med resten af arkitektskolens undervisningsstab.

Men jeg er blevet syg.
Så nu ligger jeg på sofaen og kigger ud på det øsende regnvejr,
i stedet for at nyde den lune italienske vind.
Hvor bittert er det lige?

Men men, før bitterheden helt overtager,
så er magasinet LANDSKAB havnet i min postkasse i dag.
Og i magasinet 
- som er lanskabsarkitekternes fagblad -
finder man min fotoreportage:
Krigsmonumenter >< Landskabselementer

Se lige, hva?
Er der noget at sige til, at jeg er lidt stolt?




♥ maj



19 kommentarer :

  1. Åh hvor sur med sygdom! Men megafedt med artikel, er sgu helt stolt også.

    Ved godt at jeg skylder et par mails, de kommer.

    SvarSlet
  2. Ja, virkelig surt :-(.
    Jeg synes ellers aldrig vi får den slags virus-skidt længere, men den sidste uges tid eller to har vi bare været ramt. Jeg troede det toppede i fredags... Der tog jeg så fejl ;-/.

    Men ja, er den ikke fin, artiklen :o)?
    Og fik du egentlig mailen fra mig?

    SvarSlet
  3. Hold da op. Sikken nogle fantastiske fotos. De er fantastiske og jeg forstår virkeligt godt at du er stolt.

    Ærgeligt, virkeligt ærgeligt, med sygdom. Håber snart du er rask og ovenpå samt selvfølgelig at du får lejlighed til at komme med på en anden fed tur en anden gang. Du må da næsten have lidt til gode!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina :-).
      Ja, jeg må tage revanche en anden gang!

      Slet
  4. Altså JEG er stolt at dig og jeg kender dig jo kun virtuelt... Du er så sej!
    God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Julie ;o).
      Tak for det.

      Slet
  5. Sikke en flot artikel - tillykke med den :-) Den jydske vestkyst er storslået natur, jeg har tilbragt mange ferier der og bliver stadig "blæst omkuld" ;-)
    Rigtig god bedring til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette.
      Ja, det er et fantastisk landskab.
      Jeg er selv østjyde, men har også tilbragt stort set alle mine somre ved vestkysten både som barn og som voksen. Det er helt særligt :-).

      Slet
  6. Tillykke med artiklen - sikke en cadeau! Det må være kæmpestort. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette.
      Det føles SÅ sejt ;o)!
      Og i dag skinner solen ind af vinduerne, så det virker en kende mere overkommeligt ikke at være i Venedig. Meeeeen det er nu stadig temmelig surt når jeg kommer til at kigge på kufferten, som stadig står pakket og parat i entréen med boradingpass og pas ovenpå. ØV.

      Slet
  7. Det er dælme også bittert! MEN, hvor er det en flot artikel, sikke smukke smukke billeder af kultur/natur - historie. God bedring :)
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  8. Svar
    1. Tak Libbie :-D.
      Det er dejlige ord at tage med sig ind i weekenden :-).

      Slet
  9. Den artikel ser spændende ud, og superflot.. må vist lige læse den når skærmen er større. God bedring😨😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen Kathrine :-).
      Jeg så dit solstrejf i bakspejlet i dag. Dejligt!
      Så kan man klare sig igennem fredagen til det bliver weekend :-).
      Håber du får en god en af slagsen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...