tirsdag den 4. marts 2014

Give Away i anledning af...

VINDERNE AF DENNE GIVE AWAY ER TRUKKET

... at bloggen i dag runder de to år,
og for et par dage siden også rundede 150.000 sidevisninger.

Jeg får ikke blogget helt så meget i øjeblikket, som jeg gjorde i starten.
Men jeg nyder det stadig!
Ikke mindst på grund af al den dejlige respons, jeg får fra jer, der følger med :-).

Derfor har jeg spurgt Rikki Tikki
om de ville hjælpe mig med at forkæle mine faste læsere,
og det ville de gerne!


Der er en lækker foto-printet pude på højkant til hele fem heldige læsere!
Skriv en kommentar og din mailadresse.
Så trækker jeg fem vindere lørdag d. 22. marts.

Jeg håber, I har lyst til fortsat at læse med i det kommende år :-).

♥ maj

50 kommentarer :

  1. Det er altid dejligt at følge med i din verden, nyder når du har skrevet et indlæg.

    SvarSlet
  2. Kære Maj. Det er så hyggeligt at følge dig - og din familie. Skønt at se dine unger blive større og at følge med i begge jeres til-og fra valg som arkitekt og journalist...det hele pakket ind i en estetsik lækker ramme.

    SvarSlet
  3. Gratulerer :) Det er alltid gøy å lese bloggen din! olaugo@gmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen, sådan en lækker pude kunne jeg sagtens finde plads til i sofaen :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggen, den er så skøn at følge!

    SvarSlet
  6. Tillykke :D
    Jeg nyder at besøge din blog, så jeg håber at du fortsætter mindst to år mere :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  7. De smukke puder vil gøre sig godt i mit kolonihavehus.
    Mvh louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  8. Tillykke med din blogs fødselsdag, Maj :)
    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med dine fine blog...
    Jeg læser gerne med - også de næste mange år.
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  10. Elsker at læse med -om stort og småt- på din blog :)

    SvarSlet
  11. Deltager meget gerne
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med dagen :o)
    Mvh Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  13. tillykke med de 2 år og de mange sidevisninger, du har fortjent det!!
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  14. Hvor er de smukke.
    Mvh
    Mette.jorgensen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Stort tillykke! Dejligt at følge bloggen.
    Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  16. Det er altid skønt at følge dig dejlige blog :) Stort tillykke!
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  17. Sej præmie!! Deltager gerne og tillykke med bloggen!

    SvarSlet
  18. Årh ville da gerne vinde en ny pude til min sofa

    SvarSlet
  19. Tillykke med bloggens to år. Deltager gerne. Ny pude i stuen ville ikke være så ringe!!

    Louise Siri

    SvarSlet
  20. Tillykke med bloggens fødselsdag. Lækkert at du sådan tænker på os herude bag skærmen og finder på en give away.

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Tillykke med fødselsdagen, og de mange visninger! Jeg vil da rigtig gerne vinde sådan en smuk pude! henrietteterkelsen(a)gmail.com

    SvarSlet
  23. Til lykke med fødselsdagen. Jeg er sikker på, at en sådan pude ville finde sig godt til rette hjemme i min sofa. :)

    SvarSlet
  24. Tillykke - tænk at der er allerede er gået to år. Husker stadig opstarten. Sikke en skøn måde at fejre det. Vil mægtigt gerne vinde sådan en lækker sag :)

    annhollesen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Sødeste Maj jeg er rigtig glad for at læse med herinde. Du skriver så fint og har bare en lækker æstetisk sans. Blandt meget andet. Så tillykke med bloggens fødselsdag (og ikke mindst med gemalens nye job!!) Glæder mig til fortsat at læse med; uanset om der går mere eller mindre tid mellem indlæggene ;-) ( skøn Give Away Maj. jamvestergaardlarsen(a)gmail.com )

    SvarSlet
  26. Din blog er et dejlig sted at søge inspiration, både når det gælder hverdag og fest. Så tillykke! Håber jeg er så heldig at blive trukket ud til et frisk pust til sofaen. Der er jeg en del som ledig restaureringsarkitekt ;-) matriark@me.com

    SvarSlet
  27. tillykke med dagen - ser frem til endnu et år med dejlig krea-inspiration :)

    SvarSlet
  28. Tillykke med blog fødselsdagen. Tak for inspirationen og ville da elske at pifte min sofa op med et par puder.

    SvarSlet
  29. Har altid lyst til at læse med ; ) Hellere lidt med godt... det er i hvert fald mit motto, specielt i tider hvor man ikke får blogget det helt vilde!

    SvarSlet
  30. Ih det var da pænt af RikkiTikki Ü jeg kan så godt lide at læse med her, din blog er virkelig inspirerende og alligevel så dejlig nede på jorden

    SvarSlet
  31. Tillykke;-) Jeg er jo en af dem der har fulgt bloggen, næsten fra starten. Meget inspirerende

    SvarSlet
  32. Tillykke. Det er altid inspirerende at komme på besøg.

    Christina.vallentin@gmail.com

    SvarSlet
  33. Tillykke med bloggens fødselsdag! Lækker giveaway.
    miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  34. Tillykke med fødelsesdagen! :-)
    bebe200procent@gmail.com

    SvarSlet
  35. Ih jeg må også være med.
    Stort tillykke med bloggen.
    Kh Ulla

    SvarSlet
  36. STORT TIL LYKKE med blogfødselsdagen!!

    SvarSlet
  37. Hvor er de smukke og tillykke med de 2 år. De måtte gerne komme hjem til mig, så ville jeg give dem til mine forældre til hyggehulen i deres nye hus.

    SvarSlet
  38. ville være skønt med en ny forårspude:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Sådan en fin pude vil passe perfekt til min nye sofa :)
    Tillykke med bloggens fødselsdag!

    Venlig hilsen Jane
    windjane (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  40. Tillykke først og fremmest. En dejlig giveaway og jeg krydser fingre for at en pude smides min vej. Puder er nemlig dét jeg er dårligst til st købe til hjemmet, men det som oftest ændre et helt rum, ik sandt?
    Vh.
    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
    Svar
    1. Rikkeriks85 @ gmail.com......glemte li det vigtigste, uups :)

      Slet
  41. Jaa, jeg kan lige nå at være med... godt jeg tog en tur rundt i blogland i dag ; )

    SvarSlet
  42. stort tillykke og så fine sager fra Rikki Tikki...vil rigtig gerne deltage..
    Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  43. Tillykke med de 2 år :o)
    Kh Britt(brittjuul81@gmail.com)

    SvarSlet
  44. Tillykke:-)

    evatoettrup@icloud.com

    SvarSlet
  45. Tillykke med de to år Maj, og tak for evig skøn inspiration!

    Knus Britt

    bbbase@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. bbbasse@hotmail.com - her er den rigtige adr

      Slet
  46. Hvis jeg kan nå det, vil jeg sååå gerne være med!
    Hilsen Anna
    poetrytramp@gmail.com

    SvarSlet
  47. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  48. Kan æggekagen laves laktosefri?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...