tirsdag den 25. februar 2014

Arbejdstasken


I øjeblikket underviser jeg på Arkitektskolen i Aarhus.
Altså ved siden af de opgaver jeg har i firmaet.
Det er superspændende!
Men der er godt nok tryk på, så jeg lever pt ud af min arbejdstaske.
Kender I det?

Heldigvis er den ret skøn at leve ud af!


Jeg har fået den af min mor.
Nå ok ja, måske jeg kun har lånt den?
Men det kommer nok til at vare lidt før hun får den tilbage igen ;-)...

Der er både rum og plads til det hele:
Min computer i sleevet, som jeg elsker.
Diverse papirer, skitsebog, dimsedims, vanter, pandebånd, kaffekop, vandflaske, ledninger.
Det hele!



Det bagerste rum, er fyldt op med tegnegrej og skrivetøj.
Når jeg altså ikke lige har forlagt det.
Men det har jeg nu ofte... Så dét gode rum er ofte tomt ;-).



Det eneste jeg savner ved tasken er en skulderrem.
For med alt det, jeg kan proppe i den, 
er den til tider ret tung at slæbe rundt i hånden.

Er der mon nogen af jer, der ligger inde med en rem? 
Kernelæder med karabin i begge ender?
Så aftager jeg den gerne :-).

♥ maj

8 kommentarer :

  1. Hvor fedt! Altså både med lånetasken og ikke mindst arbejdsopgaverne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig.
      Begge ting er rigtig skønne!
      :-)

      Slet
  2. Lækker arbejdstaske!! Og hvor dejligt med spændende arbejdsopgaver. Du skal da i Læderiet - det kan du købe både karabinhager og rem til ikke ret mange kroner (jeg mener en rem på de der ca. 20 mm x 100 cm koster omkring 25,- kr. afhængigt af tykkelsen) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sindsygt spændende! Jeg får virkelig mulighed for at lave så mange af de ting, jeg elsker ved faget :-).

      Og jojo, du har ret. Læderiet har strejfet mine tanker. Men hvornår skal jeg dog få tid??

      Slet
  3. Jeg synes den er smuk (selvom det 'bare' er en taske). Den minder enormt meget om min fars arbejdstaske som jeg husker den, fra min barndom. Han var folkeskolelærer. Og er her ikke længere.
    Nyd tasken :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette.
      Det er så dejligt med ting der minder om gode ting og mennesker :-).
      Jeg nyder den - tasken - Meget!

      Slet
  4. lækker lækker arbejdstaske- man har jo det halve liv i den... og det med skulderremmen er jeg lidt pas på- for har de sidste 20 år båret på tuuung taske med en skrå skulder rem... men har nu fundet ud af at rund nakke/ topryg, foroverbøjet nakke v. pc, bilkørsel og skæv belastning fra taske er en dårlig kombi... men det ser bare bedst ud.. så har lige givet mig selv en ny (brugt) taske...mindre kunne ikke gøre det :-) og der kan godt være et ringbind i..... og lidt til....elsker i øvrigt det der kernelæder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har selvfølgelig en pointe med remmen og ryggen.
      Men min udfordring er, at mine håndled heller ikke er for gode, så den er tung at bære i hånden over distance. Så det ville være fedt med en skulderrem så jeg kunne variere lidt. Ellers skulle jeg bygge den om til rygtaske :-)!

      Hehe ny brugt er bare det bedste! Er den til ryggen?

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...