lørdag den 31. oktober 2015

Halloween


I aften er vi gået all ind på halloween.
Fra at have være lidt i mod,
er jeg blevet omvendt og er nu helt for :-D !

Det har været en festlig og (u)hyggelig aften.
Vejene summede af liv og glade udklædte børn,
og alle steder, hvor børnene bankede på, 
var der slik i vente.
Vi har en regel om, at de kun banker på der,
hvor der er stillet græskar ud.
Så har man en vis indikation af, at dem der er bag døren, er med på spøgen :-).







Symaskinen har stået stille længe.
Ja, faktisk troede jeg, den var gået i stykker...!
Men jeg blev så inspireret, da jeg så Camillas kostumer, 
at jeg var nødt til at overvinde manglen på timer i døgnet, 
og gribe til maskinen.
Den virkede!
Og børnene var glade ;-).


Vi havde også selv pyntet op med skeletter, græskar og balloner,
og havde flere festlige besøgende.
Jeg tror, det er en tradition, der er kommet for at blive her i huset!

♥ maj 





2 kommentarer :

  1. Fedt Maj:-) det har garanteret været skønt med al den uhygge.... De ser i hvertfald skræmmende ud ungerne! Gad godt have været en del af det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så (u)hyggeligt med alle de udløste børn i gaderne :-).
      Tak for inspirationen :-) !

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...