fredag den 14. juni 2013

Grå...


...er ikke kun farven på verden uden for mine vinduer i dag.

Det er også farven på de seneste par sager, 
der er kommet ud af symaskinen:
Endnu en Hi Low kjole til Solbjørg
- nu i grå jersey.



Og et par grå shorts til Trond,
med petroleumsfarvede stikninger 
(der af en eller anden grund ikke rigtig vil træde frem på billeder).




For jeg tror selvfølgelig på at sommervarmen kommer tilbage,
når vi har fået godt med vand til jordbærmarkerne og havens blomster og spirer!


Men nu skal det ikke blive helt gråt i gråt,
så en smuk, lille, lyserød hilsen fra haven, skal I da have med til dagen :-) .

♥ maj

12 kommentarer :

  1. Ej Maj, du er så dygtig. Jeg er helt vild med knæ-detaljerne på bukserne. Er det dit eget mønster?
    God weekend.
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena :).
      Ja, det et bare et buksegrundmønster, som jeg har afkortet og pimpet lidt ;).

      Slet
  2. Sikke nogle skønne ting. Du er bare for sej!
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Maj du syer bare de skønneste ting med masser af fede detaljer. Du inspirerer mig meget!!
    Jeg har også 2 kjoler liggende som skal laves til Hi-low kjoler, håber de bliver ligeså gode som din!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak for de fine ord, Libbie!
      Jeg et spændt på at se dine hi-lows, når du er færdig :).

      Slet
  4. Skønne skønne ting.... Håber der bliver rig mulighed for at få det luftet i sommervarmen... Go' weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla.
      Ja, nu varsler de jo hedebølge, så mon ikke :)?

      Slet
  5. Skønne sager. Jeg kan godt li' gråt!

    SvarSlet
  6. Det er rent eye candy som altid - Det er så dejligt altid at kunne dumpe ind hos dig og finde alt det smukke og yndige, som gør øjnene glade:-) Tak for de smmukke blomster og ha en dejlig aften, kram:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, og tak for dejlige ord!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...