lørdag den 8. juni 2013

Hi Low kjole


Jeg har - nok de sidste 10 år - haft en top liggende i skabet.
Jeg fandt den i en genbrugsbiks, 
og stoffet var så fint.
Men den har altså aldrig rigtig gjort noget godt for mig ;-)... 

Så for et par måneder siden røg den i up-cykling bunken,
og her kan I se hvad jeg fik ud af den:
En Hi-Low kjole til Solbjørg.

Inspirationen til den fandt jeg inde hos Trine,
som har lavet en super TUT.


Pga af toppens finurlige snit, 
måtte jeg flikke min egen udgave sammen.

Den har fået en lille sløjfe på som kontrast.
Det er gavebånd fra en pakke fra Magasin,
som jeg fik i fødselsdagsgave.
Fremover tror jeg, at jeg vil bede om at få pakket som gave,
hver gang jeg køber noget i Magasin, 
for det er sådan en fin farve :-)!

♥ maj

16 kommentarer :

  1. Nårh, hvor er den fin, Maj. Det stof er så yndigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine.
      Og tak for inspiration og TUT :)!

      Slet
  2. Shit, hvor er du sej til at sy, Maj! Sådan lige at forvandle et genbrugsfund, suk altså! Den er SÅ fin! Godt valg med sløjfen i dén farve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Trine.
      Det føles SÅ skønt at forvandle noget man aldrig får brugt til et hit :)!

      Slet
  3. Genbrug når det er bedst:-) Jeg har også testet Trines DIY og er rigtig glad for resultatet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg da ind og se, Christina.
      Jeg er så håbløst bagud i blogland...

      Slet
  4. Den er altså super fin, så fint print og kombinationen med det orange er bare ramt fuldstændig plet :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan rigtig godt lide den farvekombination - den ser rigtig fin ud :)

    SvarSlet
  6. Den er da superskøn..... Jeg er sikker på Nanna ville elske den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla.
      Det er da bare om at skrue en sammen til Nanna. Hvis du følger groovymamas TUT er det hurtigt og nemt klaret :).

      Slet
  7. Den er da bare super skøn Maj :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...