torsdag den 4. oktober 2012

Lidt værelse og fremtidstanker


Det lille elefantbroderi, 
som jeg lavede i sommerferien,
er nu kommet til sin ret på (endnu) en pude til Solbjørgs værelse.


Her har den fået plads ved siden af "Bambi",
som jeg var så heldig at vinde i Mig&Maya's giveaway.
Den er så fin, 
og er allerede klart en "allerbedste soveven" :).

Jeg synes tiden flyder af sted i disse dage!
Jeg tænker, tegner, skriver, overvejer, mailer, ringer, holder møder osv.
Men det er dejligt!
Der sker ting og sager i mit liv ligenu :).
Og det er så spændende!

Men der er stadig mange ting der skal falde på plads.
Ender der skal nå sammen, før det lykkes.
Kryds fingre for mig, ikke :)?

Maj

30 kommentarer :

  1. Ay, hvor ser bambi sød ud sammen med de andre puder og i den mega fine seng. Jeg krydser meget hård mine finbgre for dig, hvor ville det være dejligt at "komme igang" igen. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi.
      Vi er bare så glade for den :)!
      Tak for krydserne :).

      Slet
  2. Det lyder rigtig spændende!
    - Håber at høre lidt mere om det på søndag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er det virkelig også :)!
      Jeg håber, jeg kan fortælle mere på søndag :).

      Slet
  3. Det lyder spændende! Og så fint et værelse - det lille elefantbroderi er blevet så flot, det er første gang jeg ser det færdigt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth :).
      Det har bare ligget siden, uden jeg helt har kunnet finde ud af, hvad jeg skulle bruge det til, men jeg synes det gør sig ret fint som pude :).

      Slet
  4. Hvor ser der hyggeligt ud. Jeg var jo også selv heldig at vinde en bambi-pude og jeg synes den er så sød. Broderiet passer helt perfekt på sådan en pude og fin detalje med sommerfugle på væggen. Jeg krydser alt hvad jeg kan - ved ikke lige hvorfor;-) Måske er det hemmeligt eller har jeg misset et indlæg?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak christina.
      Nej nej, du har ikke misset noget. Jeg er helt hemmelighedsfuld, men det hele fylder så meget i mit hoved, så var nødt til at lukke lidt luft ud her ;)...
      Misunder dig forresten dit nye 'carla' fra snullemor. Det er så fint!

      Slet
  5. Alle fingre krydses - håber det hele kommer til at gå op for dig :) Puderne er SÅ fine sammen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina :).
      Jeg er ret optimistisk omkring det her til aften ;).

      Slet
  6. Dejligt værelse : )

    Sikke en teaser - jeg håber at 'det' falder på plads - og nu glæder jeg mig bare, sammen med alle de andre, til at høre hvad 'det' er ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette.
      Ja, nu er der da et lille hjørne af værelset der ligner noget. Så mangler jeg bare de sidste m2. Med det tempo jeg holder, skal jeg nok nå at blive færdig til konfirmationen ;-D !

      Jamen, jeg håber filenhulme også! Der er flere ting i det. To store drømme der rykker nærmere. Men den ene noget hurtigere end den anden :).

      Slet
  7. Din elefant er så skøn, som den sidder der på puden! Spændende hvad du har gang i - det glæder jeg mig til at høre mere om. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Dit lille blog-puf den anden dag, gjorde mig virkelig godt!

      Slet
  8. De puder er så fine. Jeg krydser fingre og håber på alt det bedste til dig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Lyder bestemt spændende, så jeg håber det bedste for dig :) Sød pude og bambi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina.
      Kommer du for resten til blogtræffet søndag?
      Eller husker jeg galt?

      Slet
  10. Wow hvor ser det fint og hyggeligt ud. Glæder mig allrede til at se resten af værelset, engang til konfirmationen ;o)

    Det lyder rigtigt spændende, håber virkelig at alt flasker sig for dig søde, krydser alt hvad jeg kan ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, ja jeg har heldigvis 10 år at løbe på ;-D - og jeg har brug for det!

      Slet
  11. Ja, det er en spændende tid - krydser fingrer og håber at alt falder på plads :-) Bedste tanker herfra*

    SvarSlet
  12. Åh shit mand nu er jeg max nysgerrig!!!
    *griner* mon også du render rundt med en lille iværksætter i maven :)
    Glæder mig for vildt til at møde dig på søndag.
    kh Libbie

    SvarSlet
  13. X fingre for at alt falder i hak for dig!

    SvarSlet
  14. Altså Maj... det kan man da ikke !! HÅBER snart du lukker mere ud her på bloggen - det er da alt for spændende!!!

    Hyggeligt ser det ud på lillepigens værelse ;)

    /Kathrine.

    SvarSlet
  15. Å jeg krydser ALT hvad jeg kan.

    SvarSlet
  16. Jeg krydser også fingre for dig! :) Kh Christina

    SvarSlet
  17. Det lyder spændende med dit kommende projekt, glæder mig til en afsløring. Tusind tak for sidst. det var hyggeligt at møde dig til blogtræffet. Og jeg skal ud at købe hårnåle, så jeg kan teste om mit hår kan sættes op ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lene.
      I lige måde, det var en dejlig dag :).
      God fornøjelse med håret ;-). Jeg tror det bliver godt!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...