onsdag den 10. oktober 2012

Samsung-sleeve


Herhjemme har vi ikke nogen iPhones,
så det er Samsung-sleeves min maskine spytter ud.
Libbies diy fungerer fint, også til det formål :).


Sleevet er syet i det lækre grafiske stof fra stof og stil, 
som jeg også syede bog-sleevet af.
Og så - selvfølgelig - pyntet med en gammel knap a la farmor.


Jeg synes detaljen med mærket bagpå fungerer meget godt.
Men elastik under kantebånd løsningen er til gengæld ikke for god.
Jeg eksperimenterer lidt med en læderløsning på dét problem.
men det må jeg vise en anden dag :).

Maj


14 kommentarer :

  1. Uhhh det er nice søde, hvor er det bare fint. Dem må du da sætte i produktion ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann.
      Indtil videre har jeg i hvert fald selv mindst et sleeve til enhver lejlighed ;).

      Slet
  2. Svar
    1. Tak :).
      Jeg synes det er længe siden jeg har set dig i blogland. Har du været ude at rejse igen :) ? Jeg må hellere lige kigge forbi og se om der sker noget 'ovre' hos dig!
      Kh maj

      Slet
  3. Det er super flot maj. Elsker både stoffet kanten og knappen.

    SvarSlet
  4. Ja, det lækre grafiske stof! Igen et meeeget lækkert job du har gjort! Kan du ikke sy en gang mere i stikningen, men hen over elastikken, så den ikke trækker.... ok, jeg er til de nemme løsninger kan jeg godt selv høre ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.
      Jo, men Jette. De enkle løsninger er meget ofte de bedste! Det må jeg prøve :).

      Slet
  5. Svar
    1. Tak, Rikke.
      Det er også det jeg oftest griber efter, selvom jeg vist efterhånden har 5-10 stykker at vælge imellem ;-)!

      Slet
  6. Super fint Maj, er ret glad for det prikkede stof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie.
      Det ER ret lækkert, det stof.
      Jeg fortryder, at jeg kun fik en fat quarter med hjem!

      Slet
  7. Nøj som den er fin. Jeg må da vist en tur forbi Binemor og kikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina.
      Ja, det er en dejlig, nem og anvendelig diy :).

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...