torsdag den 25. oktober 2012

Nederdel... og en (ikke-)opdatering


Jeg har syet mig en basisnederdel i en rest lækker brun uld, 
jeg fandt ved et tilfælde.
Nederdelen er ikke syet efter et mønster,
men bare rundskåret i den vidde, 
der kunne lade sig gøre ifht restens størrelse.

(Jeg var nødt til at dekapitere mig selv til fremvisningen.
Jeg er altså ikke helt venner med den der selvudløsereffekt, 
så jeg så helt uhyggelig ud.)


I taljen har jeg sat et lille nametag ind.


Jeg har lavet den faste linning ret bred, og det fungerer faktisk godt.

(Se selv hvor lykkelig jeg er for min nye nederdel.
Igen går min tak til selvudløsneren. 
Efter det første billede tænkte jeg,
 at jeg hellere måtte prøve at se lidt venligere ud.)

...Og så skylder jeg vist en opdatering ovenpå dette indlæg.
Det bliver en lidt tam en af slagsen, 
for jeg kan ikke rigtig fortælle noget endnu.
Jeg både tegner og skriver stadig som en gal.
Men desværre venter jeg også en hel del..
Da jeg skrev indlægget troede jeg, at tingene var lige ved at falde i hak, 
men så nemt er det åbenbart ikke. 
Så I må meget gerne holde fingrene krydsede lidt endnu :).
Og til alle dem der spørger om jeg er gravid: 
Tak for komplimenten ;-D, 
men NEJ, det er ikke en baby der er på tegnebrættet!
Håber virkelig rigtig snart, at jeg er klogere,
så skal jeg fluks dele mere med jer :).

Kh maj

24 kommentarer :

  1. Piiifft du er lækker Maj. lækker nederdel

    SvarSlet
    Svar
    1. Med eller uden hoved?? haha.
      Tak Heidi :)!

      Slet
  2. Ej hvor er den lækker, både nederdelen og modellen! Det blir Læsø virkeligt spændende at høre, hvad du har gang i? Du holder os godt nok på pine bænken ;-) ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hej med dig :).
      Tak tak. Og ikke mindst er jeg selv er på pinebænken...
      Det er næsten ikke til at holde ud.

      Jeg kan ikke kommentere inde hos dig i øjeblikket (computere *grr*), men jeg kigger selvfølgelig stadig med :). Er simpelthen så imponeret over dit betonbord!! Du er bare så SEJ!

      Slet
  3. Wauuuuuvvvv hvor ser du smuk ud. Også med hoved :-) Virkelig flot nederdel. Spændt på at høre, hvad det mon er, du går og sysler med! Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. hahah Tak Maria :).
      Jeg blev jo inspireret da du postede den sorte for lidt tid siden :).

      Slet
  4. Super flot nederdel - dejlig længde i sær til den tid vi går i møde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette :),
      længden er et must både i varme og kulde.
      Mine ben gør sig bare ikke rigtig i lårkort ;) !

      Slet
  5. Halløjsa en sild! Du ser da bragende godt ud maj....på begge billeder. Rigtig flot nederdel - det ser fedt ud med den brede linning.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Christina. Tak :).
      Det føles rigtig godt med den høje talje og brede linning.
      Jeg synes længe moden har sendt tunikaer og toppe med vidde efter mig, så jeg trænger til at se min talje igen :).

      Slet
  6. Hvor er du smuk i den nederdel. Og synes du ikke at den er rar at have på? Jeg elsker selv den model :-)
    Glæder mig til at høre mere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Viola.
      Jo, den er lækker at have på!
      Åh jeg er så misundelig på dig og dit tilskæringskursus. Jeg har søgt og søgt, men det lader ikke til at der er nogen i omegnen af hvor jeg bor :(...

      Slet
  7. Så lækker du er! Sikken en talje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke, men kunne man bytte med et sæt stænger som dine, så var jeg klar ;-D!

      Slet
  8. Mega fed nederdel! Og skal nok fortsætte med at krydse fingre :D

    SvarSlet
  9. FANTASTISK nederdel - og model! PIFT.. du ser virkelig godt ud, Maj!!

    Jeg venter med SPÆNDING på hvad det mon er du har gang i...

    /Kathrine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kathrine :).
      For filan, hvor håber jeg bare snart den spænding bliver udløst!

      Slet
  10. Ja, den er virkelig super fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi.
      Hvis jeg kunne huske hvordan jeg havde syet den, ville jeg sy nogle flere. Fx en dueblå eller en i dogtooth :).

      Slet
  11. Rigtig sød nederdel, jeg syntes nu du ser rigtig sød ud på billedet ;O)

    Mona

    SvarSlet
  12. Fin nederdel, Maj. Der er bestemt ikke noget galt med smilet på dit billede!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...