torsdag den 11. oktober 2012

En efterlysning og et skilt

På blogtræffet syede jeg en nederdel til Solbjørg 
i det her fine lyseblå/rosa påfuglestof.
Solbjørg har den hele tiden på :-).
Det kan jeg godt forstå! 


Jeg er nemlig helt vild med printet :).
Jeg har fået det i en byttehandel og har ingen idé om hvor det stammer fra.
Ud over, at det var fra et dynebetræk.
Men er det nyt eller gammelt? og er der mere af det "derude"?

En af de andre bloggere mente at have set det i andre farver.
Dét lyder spændende!
Er der nogen af jer der er stødt på det?
I denne farve eller andre?
Så må I meget gerne give et praj.


Og så har Trond også fået et navneskilt til sit værelse.
I korssting og camouflage.
Måske ikke den oplagte kombination,
men jeg synes det dur!
Hvad synes I?

Kh maj

19 kommentarer :

  1. Virkelig smukt stof! Har desværre ikke set det før, men puhh hvor er det lækkert!

    SvarSlet
  2. Hej Maj. Nu har jeg tjekket. Det jeg tænkte på er ikke det samme som du har. Den tyske hjemmeside Michas Stoffecke har noget med påfugle der fik mig til at tænke på dit stof. Håber linket virker. http://www.michas-stoffecke.de/index.php/cPath/502_1298_3010_3325

    KH Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe.
      Tak fordi du tjekkede :).
      Det er også fint, dit påfuglestof!

      Slet
  3. Det dur - både påfuglestoffet og Tronds nye skilt! Skæve sammensætninger er mere interessante end de oplagte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette.
      Ja, du har vist ret. Jeg tænker i hvert fald det samme, når jeg ser andres ting.
      Men det er sværere når det er ens eget ;-)...

      Slet
  4. Jeg syntes det er fint, det er jo kun ens egen kreativitet der setter grænser ;O)

    Mona

    SvarSlet
  5. Yndigt stof, det kan jeg godt forstå at du er vild med. Og navneskiltet til Tronds værelse det er da bare for skønt. Jeg synes bestemt at korssting klær camouflage -- og omvendt, måske de danske Jenser skulle give sig til at brodere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina.
      Ja, man skulle måske lade et lille broderekit følge med i probiantsækken :-D !?

      Slet
  6. ja, pragtfuldt stof - skal holde øje ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette, det vil jeg være glad for!

      Slet
  7. Det dur helt sikkert! Laekkert stof og super flot navneskilt.

    SvarSlet
  8. Vil holde begge øjne åbner for dig søde Maj, sammen skal vi nok finde stoffet, det er jeg sikker på!
    Misunder dig dine evner både i at sy og brodere :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie.
      Jeg håber, du har ret!
      Og tak for roserne. Men helt ærligt: sy–evner, det mangler du da vist ikke. Og det der med at brodere... Det er der ingen ben i. Det er bare om at hoppe ud i det :)

      Slet
  9. Jeg syntes skiltet duer så meget. Det holder, netop fordi det er en lidt kontrastfyldt kombination :-)
    Jeg har desværre ikke set sådan noget stof nogen steder, men holder gerne øjnene åbne. Har du kigget i den der stofgruppe der er på Trendsales?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :).
      Du må meget grne holde øjnene åbne for mig!
      Nej, stofgruppe på trendsales har jeg slet ikke opdaget. Det må jeg se på :).

      Slet
  10. Er nødt til at sige, det stof er P....LÆKKERT. Meget sjovt med navneskiltet- man kunne måske også have syet navnet på et stykke sort canvas op til army stoffet. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi.
      Ja, det er SÅ fint, ikke?

      God ide med den sorte canvas! Jeg hænger lidt fast i det hvide broderestof :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...