fredag den 26. oktober 2012

Har du lyst til at lave en julegave...

...Til et indlagt barn?

Mette med den dejlige blog Frejvald,
står endnu en gang bag en indsamling af hjemmelavede julegaver til børn,
som af den ene eller anden grund er indlagt, 
og må tilbringe julen i en hospitalsseng.


Jeg synes, det er sådan en fin ting at kunne bidrage til,
så jeg har meldt mig på banen,
og ideerne vrimler allerede i mit hoved!

Hvis du har lyst og overskud til at lave en eller flere gaver til formålet,
kan du læse mere her på Mettes blog.

Det eneste krav til gaven er, 
at den skal være hjemmelavet.

God weekend :)
Maj

8 kommentarer :

  1. Tak for det fine indlæg! Og tak fordi du vil være med. Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad du finder på :-) Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :).
      Jeg håber mange vil være med.
      Og jeg glæder mig faktisk også selv til at se, hvad jeg finder på. Eller måske mere realistisk: hvilke ideer jeg begrænser mig til ;-)!

      Slet
  2. Tak for linket, så har jeg også meldt mig til : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Anna.
      Jo flere jo bedre!
      God weekend til dig :).

      Slet
  3. Hej Maj!
    Synes det var sådan et godt initiativ sidste år. Derfor har jeg i år lavet en lignende indsamling. Dog til epilepsihopsitalets børn. Det er et lille sted, som derfor ofte bliver overset.
    Tjek den ud her: http://fri-rummet.blogspot.dk/2012/10/julen-er-hjerters-og-brnenes-fest.html

    Hilsen Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie.
      Hvor er det dejligt at I er flere derude, der har overskud til at starte og styre sådan nogle dejlige initiativer :).
      Hvis jeg får tid til at lave flere gaver, så vil jeg helt sikkert sende dem i din retning så endnu flere børn kan få en dejlig juleoplevelse trods sygdom.
      Jeg er på fra mobilen, men når jeg får mulighed skal jeg nok lægge et link ind i sidebaren, så endnu et godt julebudskab kan blive spredt :).

      Slet
  4. Det er sådan en god ide :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...