onsdag den 15. august 2012

Endnu en prikket sag til MIG :-).


Jeg har endnu en gang tilgodeset mig selv ved symaskinen.
For nu hvor sommervejret endelig er slået rigtig igennem, 
så skal der da en kjole til!

Stoffet er mintfarvet med små orange/røde/koral prikker.
Kraven er hæklet af min mormor i fordums tid.


Som udgangspunkt er den syet som kjolen her
Meeen der var selvfølgelig lige et par ting jeg tænkte skulle justeres ;-)...


... og et halvt døgn, og 14 forskellige forsøg på ærmer og ærmegab senere,
er kjolen endelig færdig :).


Mine evner som fotograf lader en del tilbage at ønske i dag,
så I må nøjes med sådan et halvskævt skud
taget med strakt arm :D..

♥ maj

21 kommentarer :

  1. Waauuuu hvor er den flot Maj <3

    Den er virkeligt sød og kraven sætter lige prikken over i'et.

    SvarSlet
  2. JEG synes du er dygtig, både til at sy og til at fotografere : )

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den smuk! Sikke nogle skønne modeller, både kjolen og sommer ladyen!

    SvarSlet
  4. Den ser virkelig fin ud - kan vi få lav at se den i fuld figur?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina.
      Jeg regner med at tage den på til havefest i morgen, så må jeg lige få Asbjørn til at tage et par billeder :).
      Kh maj

      Slet
  5. Wauw...den er bare så flot. Lækkert stofvalg og skønne mormor-detaljer!

    SvarSlet
  6. Jeg melder mig til koret: WAUW! Den er skøn!

    SvarSlet
  7. AII! men den er jo ALT for fed og klæder dig virkelig :)

    SvarSlet
  8. Du er altså bare super dygtig og fin detalje med mormors gamle krave :)

    SvarSlet
  9. For filan den er smuk og du ligeså!!

    SvarSlet
  10. uha måske jeg skulle finde min symaskine frem...

    SvarSlet
  11. Den er simpelthen såå fin.

    SvarSlet
  12. Altså altså :)...

    Jeg har haft en hel del tekniske problemer de seneste dage, fordi yousee har haft strømsvigt i mit postnummer.

    ...men hvor er det bare helt vildt dejligt at logge på til så mange søde kommentarer! Tusind tak ♥. I er søde!

    SvarSlet
  13. Du og kjole ser godt ud:-) god havefest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :). Det var en dejlig, dejlig fest i tropisk sønderjysk varmerekord :D!

      Slet
  14. Du er skisme lækker, søde Maj. Jeg har lige købt den skønneste lille røde laktaske fra Edith og Ella. Den havde passet perfekt i dine hænder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mette.
      Uha, det lyder lige som en taske jeg kunne drømme om!

      Slet
  15. Den er SÅ for fed den kjole! Den er virkelig lækker på en sprød, fortryllende måde. Det må være super dejligt at have evnerne til at kunne sy noget af sit eget tøj, så man kan få det lige som man vil have det - og når man så ovenikøbet har så god stil ;D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...