tirsdag den 1. januar 2013

Tilbageblik 2012

Den første dag af det nye år er ved at være gået.
Vi er kommet rigtig godt ind i det!
Alle mand gik i seng kl. 2 efter en festlig aften.

Trond insisterede på at stå op kl 7.15 for at bygge lego :-).
Solbjørg sov til lidt over elleve, 
og det gjorde de voksne så også ;-).

Jeg starter året på bloggen med et lille visuelt tilbageblik på det år der er gået.
"du milde" kom til verden i marts, 
og har været et dejligt projekt indtil nu.
Hverdagslivet har fyldt på bloggen og bloggen har fyldt i hverdagslivet.
Sådan tænker jeg, at det skal blive ved.



Vi ser frem til 2013 med stor spænding og forventning.
På torsdag tager vi til København til Cavling-uddeling.
Spændende!

Og så håber vi at jeg i årets løb
- og hellere før end senere -
får sparket døren ind til et nyt fantastisk job!

En masse andre dejlige oplevelser ligger forhåbentlig forude.
Jeg glæder mig til at dele dem med jer.
Krydret med hjemmebag og kreative syslerier.

♥ maj





16 kommentarer :

  1. Super fint indlæg :)
    Kagen der ligner en chokoladekage med et blåbær lignende mousse på toppen, drysset med kakao, er det en du har bagt, måske har et indlæg eller en opskrift på? den ser super lækker ud :)

    Jeg har netop gjort mit år op, på min blog, du kunne jo kigge forbi, hvis det kunne have interesse :)
    http://miaskageside.blogspot.dk/

    Mia Andersen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia.
      Tak for din søde kommentar.
      Ja, du kan tro jeg har bagt den :).
      Du kan finde opskriften gennem indlægget her:

      http://majdumilde.blogspot.dk/2012/07/fars-fede-ferie-kage.html

      Slet
    2. Tusinde tak, den skal snart prøves, den ser virkelig god ud :)

      Slet
  2. Skønne, skønne billeder!
    Godt nytår.

    SvarSlet
  3. Kære Maj. Det har været dejligt at følge dig. Håber 2013 bliver et fantastisk år for dig og familien. Og hvor er det spændende med Cavling-uddelingen. Godt NYTÅÅÅÅR ;-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria.
      Og i lige måde!
      Kh maj

      Slet
  4. Kære Maj. Trykker fingere for din mand ;O) glæder mig til at følge dig i 2013.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona.
      I lige måde.
      Jeg håber at 2013 bliver året hvor også jeg kommer på chokoladekursus *mums*!

      Slet
  5. Godt nytår! Dejlige billeder du har i indlægget, jeg glæder mig til fortsat at følge din blog i 2013.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Uhh nogle lækre billeder. Din blog er så lys, lækker og levende og jeg NYDER at følge dig! Krydser fingre for manden og for dine jobmuligheder. Rigtig godt nytår, Maj!
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille.
      Jeg elsker også de lyse billeder (hvilket gør den her vintertid lidt svær at blogge i...).
      Og tak for dine krydser!!! Dem suger jeg til mig :).
      Kh maj

      Slet
  7. Det har været så dejligt at lære dig lidt at kende og jeg glæder mig til at følge med i året der kommer.

    Rigtig godt nytår endnu en gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og rigtig meget i lige måde, Marina.
      Kh maj

      Slet
  8. Tak for kigget i 2012 - glæder mig til, at se mere i dette nye år, det er så hyggeligt herinde hos dig :) Er sikker på du nok skal få sparket en dør ind OG det kan da iøvrigt godt være jeg skulle holde dig op på det stykke lagkage, når du nu er så god til at bage! :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...