fredag den 20. september 2013

Grå/pink

 
En helt enkel og lige-ud-af-landevejen nederdel til Solbjørg.
Jeg har pyntet den med lidt pink tekstilfarve,
og Solbjørg er glad!
 
 
 
 
Næste gang skal der vist lidt mere vidde i.
Men sådan har man jo lov at blive klogere :-).


 
Nu har jeg sendt dem af sted - de små basser.
De bliver hentet i eftermiddag af farmor og Henning til hygge,
forkælelse og overnatning.
Det kan tælles på én hånd hvor mange gange de har sovet ude uden os.
De glædede sig helt vildt!
 
Det står værre til med mig..
...jeg savner dem allerede.
Faktisk savnede jeg dem allerede, fra de blev lagt i seng i går.
På forhånd savning... ej, det er da lidt skørt.
Men det gjorde jeg!
Jeg var lige ved at begynde at græde, da de gik ud af døren her til morgen.
 
Nå men.. jeg må se om jeg kan klare det ;-).
Om lidt lukker jeg blogger og starter arbejdsdagen.
Jeg har hovedet fuld af idéer,
der skal udvikles og systematiseres.
Og et enkelt hængeparti med en folder,
der bare ikke vil det jeg vil.
Jeg håber, i dag bliver dagen, hvor den lykkes!
 
I aften tager Asbjørn og jeg på Skovmøllen til gourmetfredag.
Det er meget længe siden vi har spist ude,
så mon ikke vi klarer os uden unger?
Vi kan jo altid bruge aftenen på at kigge billeder af dem og snakke om,
 hvor søde de er ;-)!
 
God weekend derude!
 
♥ maj

11 kommentarer :

  1. Rigtig flot nederdel og smuk smuk datter

    SvarSlet
  2. Du er bare mester i de lækre detaljer! Den er for skønt :-) Giv det et par timer, så nyder du det 100%. Ha en rigtig dejlig kæresteaften :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Og du havde ret.
      Efter et par timer gik det jo helt godt, selvom det også var SKØNT at hente dem lørdag igen ♥.

      Slet
  3. Lækker nederdel, med skønne detaljer.
    Uh, jeg kender godt det der med at savne børnene allerede inden de er taget afsted. Det bedste ved at ens børn sover ude, er at de komme hjem igen :)

    Nyd jeres kæresteaften sammen i aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linette.
      Vi nød det, og DE nød det i stor stil :).
      De var slet ikke færdige med at være hos farmor da vi hentede dem, så vi måtte blive natten med :).

      Slet
  4. Hvor er du sød Maj :-) :-) Godt du ved dine unger hygger - så skal der nok blive plads til at nyde gourmetmiddag med Asbjørn (lyder lækkert by the way - særligt når man ikke selv ved hvad aftensmaden skal bestå af)

    God vind til alle dine ideer og projekter!! (og super fed nederdel!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg siger dig, det var lækkert Anne-Mette.
      Det kunne godt være man skulle unde sig at spise ude lidt oftere ;-D...
      Og tak for vinden. Det føles af og til stormfuldt her ved tegnebordet.

      Slet
  5. Super dejlig nederdel:-) Håber I nød middag selvom det var uden jeres guldklumper! Ha en smuk uge kære Maj:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :).
      Det kan du tro vi gjorde.
      Og dejlig uge til dig også :).

      Slet
  6. Jeg elsker børne-fri kærestetid UDEN hverken savn eller billeder. Kærestetid har altid været vigtig, og det er det stadig maaange år senere.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...