mandag den 12. maj 2014

Amsterdam: De Kas


Jeg er hjemme igen efter en fantastisk hyggelig weekend i Amsterdam med mine tre veninder.
Men før jeg lægger turen bag mig, 
er jeg nødt til at dele billederne fra restauranten De Kas,
hvor vi spiste frokost søndag.


Restauranten ligger i et gartneri fra 1926, 
som tilbage i 2011 stod til nedrivning.
Men en dygtig kok med en god idé forvandlede stedet til en fantastisk restaurant,
hvor menuerne baserer sig på de ting der dyrkes i drivhusene. 


I går var der en særlig blomster-menu på kortet,
som inkluderede tre retter med indslag af årets første spiselige blomster.


Det var ganske særligt, 
og ualmindelig lækkert!





I må desværre nøjes med mobil-billeder, 
men jeg håber, I kan se igennem den dårlige kvalitet, 
og nyde synet af maden?


Hvis du står og skal til Amsterdam, er De Kas absolut et besøg værd!

♥ maj

4 kommentarer :

  1. åh det ser rigtig hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også!
      Det skønneste sted jeg længe har spist :-)

      Slet
  2. Wow, det ser godt ud Maj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut, Lisbeth :-).
      Selvom regnen silede ned udenfor var det bare lunt, lækkert, hyggeligt og velsmagende!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...