søndag den 25. marts 2012

Ihhhhh Tak !

Jeg har fået en AWARD!


Eller faktisk TO.
Eller nej, kun én men af hele to personer inden for to døgn.
Nemlig Jette fra No 21 Hjemme hos Snullemor og Julie fra KreaKrumspring.
Tusind tak :-). 
Jeg er glad for, at I kan lide at kigge med og sætter stor pris på jeres søde kommentarer.
*
Awarden fungerer på denne måde:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
*
Man skal svare på 5 spørgsmål...

1. Hvorfor begyndte du at blogge? 
For at have et sted, hvor jeg inden for mine egne rammer kan vise de ting frem,
som jeg laver, og som fylder mit liv.Og så fordi jeg synes, det er en sjov udfordring rent teknisk og æstetisk at bygge bloggen op.

2. Hvilke blogs følger du?
Primært kreative blogs og hverdagsblogs med smukke billeder og høj æstetik.

3. Favorit farve?
Rød og grøn



4. Favorit film? 
"Lola rennt" 


5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge?
Ikke noget specifik lige nu....
men kunne godt tænke mig at tage mine børn med
til et land, hvor kulturen er anderledes end herhjemme.


*
Og hvem sender jeg så awarden videre til?
Da vi har været på dejlig weekendtur har der ikke været meget tid til at blogge,
så jeg har endnu ikke fundet ud af, hvem jeg vil sende awarden videre til.
Jeg skal lige kigge mig omkring i blogland,
og vender så tilbage med en opdatering :-).

3 kommentarer :

  1. Og nu har du også vundet kort ; )

    SvarSlet
  2. Neeeeej har jeg???
    Jeg må da vist lige over at kigge hos dig!
    Hvor er jeg heldig i disse dage :-)

    SvarSlet
  3. OPDATERING:
    Ja, jeg skylder vist at sige, at jeg ikke har glemt den her award-uddeling. Men har lidt problemer med at finde blogs med under 100, som ikke allerede er blevet awardet, og som har lyst at være med i legen.

    Såe... er du blogger med <100 læsere, og har du lyst til at blive awardet, så send mig en mail, og jeg vil tage et kig på din blog.

    :-) Maj

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...