fredag den 14. marts 2014

All skin types - bare ikke min...


lad det bare være sagt:
Jeg har aldrig gået ret meget op i hudpleje.
Min hud er nem. Det har den altid været. Så jeg har ikke rigtig behøvet.

Men efter at have fået børn, og jeg vel også bliver ældre,
kan jeg mærke, 
at det vil være en god idé at begynde at gå bare lidt mere op i det.

Derfor sagde jeg ja tak til at teste Dennis Knudsens nye hudplejeserie,
som har været i butikkerne siden 1. marts.

Jeg var spændt :-).
Men ærlig talt Dennis: Det må du kunne gøre bedre!
Da jeg pakkede pakken op blev jeg umiddelbart glad.
Der var meget at tage fat på.
Så man får i hvert fald kvantitet for pengene.
Men så kom den første undring.
Er produkterne til mænd?
Jeg er stadig i tvivl... måske er det uni-sex produkter?
Det ville måske være meget praktisk, at man kun behøver én creme på hylden?
Det grafiske udtryk er i hvert fald ikke ret feminint. 
Og heller ikke ret eksklusivt.

Jeg åbnede produkterne, for måske duften kunne hjælpe mig på vej.
Men næ, det blev jeg heller ikke klogere af.
Det hele dufter! Men ikke ret raffineret.
Mest af sæbe.Og allesammen forskelligt.
Det bryder jeg mig ikke om.
Jeg bryder mig i det hele taget ikke om parfumerede cremer,
for jeg er sart når det kommer til duft,
og foretrækker selv at vælge hvad jeg dufter af.

Så prøvede jeg peel off masken.
Jeg synes alligevel, den var lidt sej!
Den er sort, og så skal den trækkes af når den er tørret.
Men av for katten!
Enten har jeg en meget sart hud, eller er mere behåret i ansigtet end de fleste.
Det var i hvert fald med tårer i øjnene masken blev fjernet.
Til sidst gav jeg op og vaskede resten væk..

Nå men, der er dog også lidt positivt at sige :-):
Vaskeservietterne er praktiske og nemme at bruge!
Dem kunne jeg godt tænke mig at have i toilettasken på rejsen,
istedet for vatrondeller, skintonic osv.
Og selve ansigtscremens dispenser er smart.
Det er sådan en, hvor man trykker cremen ud,
så man ikke skal have hele hånden ned i cremedåsen.

Alt i alt:
Kære Dennis.
Det virker som om, du har haft for travlt.
Det må du - med dine 30 års erfaring - kunne gøre bedre!

Maj

1 kommentar :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...