lørdag den 7. april 2012

Et sødt sæt

Nederdel i babyfløjl med læg til Solbjørg og Dukke Solbjørg
Ferietid er bagetid og hyggetid (nåja, og sygdomstid og vagtlægetid...). Men i hvert fald ikke ret meget sytid!
Det lykkedes dog skærtorsdag, mens lasagnen var i ovnen, at sy nederdel til både Solbjørg og "Dukke Solbjørg". Og under en computerfri Medical Night i mandags, fik jeg improviseret et lille hverdagsdress til dukken, så de kan matche perfekt :-).
Et godt lille makkerpar
Svingetur til Dukke Solbjørg (på den mindre behagelige måde ;-))
:-) maj

4 kommentarer :

  1. Hvor er de begge to bare så fine <3

    SvarSlet
  2. Du forstår godt nok at udnytte pauserne ; ) Det kan ikke være meget mere end 45 minutter sådan en lasagne skal have. Godt gået!!! Rigtig sødt og fint resultat : )
    Hver gang jeg ser billeder af din datter tænker jeg: Hold nu op hvor hun ligner sin mor!! Men den har I nok hørt før ; ) Håber I er blevet friske alle mand, så I snart er klar til hverdagen igen.... typisk at man skal klare den slags i ferierne...
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jojo, man må jo være effektiv!
      Og så er pasformen ikke helt så svær at kringle når det gælder dukker og tre årige, som når det gælder en selv ;)...
      Og jeg takker. Jo, har hørt det før, men det er vist en af de ting, jeg aldrig bliver træt af at høre :). Men mon ikke Solbjørg bliver træt af det med tiden ;-) ??
      Vi er heldigvis på vej opad igen alle mand. Penicillin er nu ikke så dumt endda.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...